Targassona-Pic-dels-moros

Uploaded by operofil on Jul 15, 2017

Route type: Other

Sortim des de Targassone, del carrer Rue de la Tourane agafem una pista esfaltada que surt amunt i on hi han marques vermell i buta fem dues o tres llaçades anant seguint aquestes marques i trobem un cartel es de fusta i possa Pic dels Moros i Plateau de la Calme, el seguim en un moment hem de deixar aquestes senyals i seguir per el cami barrat pasem el riu per el pont marcat conm Risseau de Ribals i seguim amunt per la pista fins un altre cruilla on hi un retol de Targasone 30 tornem a pasar el riu voltant cap a l'esquerra i anem seguint amunt deixem un corriol ample a l'esquerra i seguim amunt (per aquest es on baixem) ara trobarem un altre trencall on a la dreta posa Pic dels Moros, l'agafem anem seguint amunt i tirem per el recta enfilant directe al cim....... pero ens trobem amb una tanca i per no saltarla, anem reseguint-la a esquerra al final trobem una pasera amb una porta de separacio de la valla i passem remuntem una mica i enfilem a la dreta per el mitg del bosc fins al cim ara tombem a la dreta fins a trobar de nou el filat i el resegim fins la passera anem seguint el cami o simulacre de pista fins trobar de nou un trencall es on hem pasat avans i que posa Pic dels Moros seguim avall per la pista al poc veiem una fres a la dreta per el mitg dels prats verds, l'agafem anem fent unas diagonals a dreta i esquerra per on els rododrendes ens deixant pas i al final sortim a una pista, anem a l'esquerra i ens ajusntem per on hem pujat avans, tirem cap avall fins tornar a atravessar el riu dos cops ara com que ja sabem el cami i es veu molt be la baixada, tallem per el mitg la direcció es anar a buscar una corba molt evident del cami de pujada es just sobra el corral que trobem aviat a la dreta i on surt un cami esquerra seguim de front i ja tornem a repetir la pujada sensa cap retall